vrijdag 14 december 2012

Doosjes, doosjes en nog eens doosjes




Mijn nichtje Denise had gevraagd of ik doosjes wilde maken voor de leidsters op het kinderdagverblijf van Finn om chocolade in te doen, en dit is het resultaat.
Het papier komt uit papierblokjes van de action zag ze liggen en dacht die komen vast nog eens van pas en het is ook heel leuk papier met de glitters.Op het labeltje kan ze zelf nog wat schrijven.









 *
**
***
****
*****
******
*******
********
*********
**********
***********
************
*************
**************
***************
****************
*****************
******************
*******************
********************
**
**
**



Het doosje hieronder heb ik gemaakt voor mijn schoonmoeder ipv een kerstkaart en nu maar hopen dat ze er blij mee is.Was vergeten een foto te maken vandaar dat onze namen al op de label staan.
Het papier is van Maja Design It's christmas time.
De uitleg van het doosje heb ik >>hier<










1 opmerking:

Bedankt voor je reaktie en tot de volgende keer.