zondag 18 oktober 2009

Award ontvangen

Ik heb deze award gekregen van Tineke dank je wel hiervoor!!!!
Deze Award heeft een paar regeltjes:
* zeg dank je wel tegen je geefster
* vertel 10 eerlijke dingen over jezelf
* geef deze award door aan 9 medebloggers !!
Nou dat doen we dan maar.
Tineke had ik hierboven al bedankt dus dan volgen er 10 eerlijke dingen over mezelf...........
*Ik maak veel te weinig kaarten.
*Ik koop veel teveel scrapspullen.
*Ik heb nog heel veel ongebruikte stempels liggen.
*Ik ben vaak jaloers op de mooie kaarten die ik op veel blogs tegen kom.
*Ik ben getrouwd.
*Ben moeder van 4 mooie jongens waar ik trots op ben.
*Ik heb een hekel aan het hele huishouden.
*Ik moet nog flink wat afvallen maar kan mij er slecht toe zetten.
*Ik ga 3 per week naar de sportschool.
*Ik zit veel teveel achter de pc.
Zo dat waren ze eerlijk genoeg?
En nu 9 andere bloggers waar ik deze award aan geef.
Nou dat waren de opdrachten,fijne dag verder.

3 opmerkingen:

  1. Dank je wel Miranda. Ik ga van de week is wat bedenken ;)

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,

    Bedankt voor de award, ga hem gauw op mijn blog plaatsen.

    Liefs Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda, bedankt voor de award! Ik ga er eens goed nadenken over die eerlijke dingen over mezelf :)
    xx Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reaktie en tot de volgende keer.