maandag 7 september 2009

HèHè het is gelukt


Na maanden niks gemaakt te hebben is het er nu toch van gekomen al viel het niet mee want mijn inspiratie is dus ver te zoeken bah!
Ben maar eens met de grote stapel bruine enveloppen van de cardkit begonnen want ik heb er zo langzamer hand heel wat ongebruikt klaar liggen.
Het stempeltje heb ik ingekleurd met mijn nieuwe prisma's, wat kleuren die fijn zeg!
Nou ik hoop dat er de komende tijd meer gaan volgen en dat ik weer helemaal in de kaartenmood kom.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind m weer erg leuk hoor!!
    Niks te merken van je dipje ;)

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey miranda,

    wauwie wat een lieffie is dit geworden zeg!!!

    enne fijn dat je je inspiratie weer een beetje gevonden hebt. het scheelt nou komt de herfst eraan en ik vind dat altijd lekker knutselweer.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reaktie en tot de volgende keer.