maandag 6 oktober 2008

twee kaart



Twee kaarten gemaakt vandaag,ben bezig om de oude cardkits op te maken want het blijft maar liggen en er komt steeds meer papier bij maar daar zal iedereen wel last van hebben hahaha.
Dus mijn nieuwe voornemen is nu:maak eerst mijn oude papier op,nou hoe lang ik dat vol hou echt geen idee.
Foto's zijn niet naar mijn zin maar heb een nieuwe burolamp voor mijn daglichtlamp en die heeft teveel weerschijn dus toch maar weer op zoek naar een andere lamp want dit zint mij niks ben gewoon een uur bezig om de foto goed te krijgen bah! in de tijd kan ik nog een kaart maken.

2 opmerkingen:

  1. heey miranda,

    2 pracht van een kaartjes weer!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar heb ik nou helemaal geen last van, Miranda ;)) Super leuke kaartjes heb je weer gemaakt!

    Liefs, Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reaktie en tot de volgende keer.