donderdag 4 september 2008

scraponlinekaart

Gisteravond was er bij de crazymeiden weer een scraponline,
we moesten allemaal deze kaart maken.
Heel erg leuk was dat ik nu gelijk mijn nieuwe spulletjes kon gebruiken
zoals mijn threading water pons en de ovale nestabilitis,
had ook nog wat nieuwe kantjes en lintjes gekocht gisteren op de markt dus ook maar gelijk een nieuw kantje gebruikt.
Ben zelf eigenlijk best wel tevreden op het resultaat.
De magnolia is nu nog een afdrukje die ik van iemand gekregen heb maar ik hoop dat de stempel zelf vandaag bij mij op de mat valt ik vind haar zoooooooo lief.



4 opmerkingen:

  1. heey miranda,

    alweer zo'n prachtig kaartje!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtigggg is die geworden, ik wil hem ook nog maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda, wat een prachtige kaartjes staan er op je blog!! sooo yummie ;)

    Marlene xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reaktie en tot de volgende keer.