woensdag 9 juli 2008

Welkom op mijn blog

Het is een feit,welkom op mijn blog
Ik ben toch maar overstag gegaan en een blog gestart,ik vind het heerlijk om van de ene blogg naar de andere te gaan en leuke ideeen op te doen.Dus dacht waarom ga ik mijn eigen kaarten niet eens showen.Ik moet nog wel uit zoeken hoe het èèn en ander werkt maar dat zal wel goed komen denk ik.
Deze week heerlijk de tijd voor mezelf.
De kids zijn logeren,dus ik kan heerlijk ongestoord aan de kaart.
Wat ook aardig lukt.
Heerlijk hoor.




Dit kaartje gemaakt voor de wedstrijd bij Crazy Meiden.
Wilde graag dit geruite papier gebruiken op wit cardstock maar heel dom ik had het niet ineens,
gelukkig kwam ik nog een velletje papier tegen uit mijn borduurtijd en die dus maar gebruikt.
De stempel is van H&S,tickets zijn van autumn leaves,prima flowers,spacers met een splitpennetje gebruikt om ze vast te zetten vind dat zo leuk staan ben weg van die spacers,de lieveheersbeestjes komen bij de action vandaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reaktie en tot de volgende keer.